تجارت الکترونیکی فایل و کسب رایگان ارزهای دیجیتالی

در کوتاه ترین زمان با کمترین هزینه فایل های علمی و دانشگاهی در دسترس است

تجارت الکترونیکی فایل و کسب رایگان ارزهای دیجیتالی

در کوتاه ترین زمان با کمترین هزینه فایل های علمی و دانشگاهی در دسترس است

filesell
تجارت الکترونیکی فایل و کسب رایگان ارزهای دیجیتالی
زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای وبلاگ ها است. ( برگرفته از صفحه اصلی وبلاگ بیان)

پس از سالها کار در محیط های دانشگاهی و تشخیص نیاز دانشجویان کارشناسی - ارشد و دکتری به مطالب علمی در کوتاهترین زمان و علاوه بر آن نحوه نگارش پایان نامه ها و مقالات بر آن شدم تا در این زمینه مطالبی را تهیه و در اختیار دانشجویان و کلیه کسانیکه با علم و تکنولوژی سر و کار دارند قرار دهم. بدیهی است در این راستا جهت تشویق همکارانیکه مدیر وبلاگ راهمراهی می کنند برای تهیه بعضی از فایلها هزینه مختصری نیز در نظر گرفته شده است.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۷ ب.ظ

کسب رایگان ارزهای مجازی(بیت کوین-اتریوم و...)

در اینترنت مطالب زیادی در این مورد وجود دارد گاها انقدر مطالب پیچیده است که شخص مطالعه کننده را به جای اینکه هدایت کند بیشتر  گیج می کند و به جای ایجاد علاقه و پشتکار از هرچه کسب ارز مجازی متنفر می شود.

پس از مطالعه در این مورد روش بسیار ساده و بطور خلاصه مراحل مورد نیاز را بدون توضیحات اضافی شرح میدهم.

مراحل کار:

1- داشتن ایمیل (یاهو یا جیمیل)(الزامی)

   اگر ندارید از سایت yahoo.com  ویا gmail.com می توانید ایجاد کنید.

2- ایجاد یک کیف پول الکترونیکی(مجازی)(الزامی) اصلی

   اگر تا بحال کیف پول مجازی ایجاد نکردید در این مرحله می توانید ایجاد نمائید. توضیح اینکه کیف پولهای زیادی در فضای مجازی وجود دارد .که با توجه به نیاز می توانید یکی از آنها را انتخاب و ثبت نام نمائید. 

یکی از این کیف پولهای مجازی که کار کردن با آن خیلی ساده و روان است کیف پولcryptonator.com است .دراین سایت باید ثبت نام کنید و سپس ادرس ارزهای مجازی مهم را در اختیار شما قرار می دهد.

3- ایجاد یک و یا دو کیف پول واسط 

  (چون اکثر سایتهای ارائه دهنده ارز رایگان از این دو تا کیف پول واسط استفاده می کنند (الزامی)

     الف- یکی از مهمترین کیف پول واسط   faucetpay.io است که به راحتی می توانبد در آن ثبت نام کنید و طرز کار با آن خیلی ساده است . ثبت نام در فاوست پی      

      ب- یکی دیگر از مهمترین کیف پول واسط  coinpot.co است که می توانید در آن ثبت نام کنید

4- ایجاد ارتباط بین کیف پول اصلی cryptonator و کیف پول واسط  faucetpay

  روش کار به این صورت است که:

   ایتدا به کیف پول اصلی میروید ادرس ارز دیجیتال مورد نظر را کپی می کنید ودر کیف پول واسط مقابل ارز دیجیتال هم نام paste  ویا لینک می کنید 

5- حالا می توانید در سایتهائیکه بصورت رایگان ارز دیجیتال در اختیار شما قرار میدهند فعالیت کنید . این سایتها ارز دیجیتال کسب شده توسط شما را به کیف پول واسط منتقل می کند.

6- وقتی ارز دیجیتال به حد اقل لازم  رسید می توانید به کیف پول اصلی منتقل نمائید. اسامی تعدادی از این سایتها را در منوی "دریافت ارزهای مجازی رایگان " در همین سایت مشاهده نمائید.

7- فروش ارزهای دیجیتال جمع اوری شده از کیف پول اصلی و دریافت ریال

   - برای اینکه بتوانید ارزهای جمع اوری شده را به ریال تبدیل نمائید سایتهای ایرانی متعددی وجود دارد که دو تا از آنها که می توانید ثبت نام کنید به شرح زیر است:

ثبت نام در سایت  بید ارز

-ثبت نام در سایت والکس 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۱۸

نظرات :۱تا

سامانه کریپتویاب هم برای <a href="https://cryptoyab.com/" rel="nofollow" data-abc="true">خرید بیت کوین</a> گزینه مناسبیه

شما هم نظری ارسال کنید

با نظرات خود به بهبود وبلاگ کمک کنید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
همکاری در فروش فایل میهن همکار